Ik heb een verkeerd adres ingevoerd, wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact op via ons e-mailadres info@aboutdetails. als je bestelling nog niet is verzonden, gaan wij jouw adres gelijk aanpassen.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren? 
Als je al hebt betaald is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren.

 

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Om een bestelling te plaatsen heb je geen account nodig. Het is wel makkelijker wanneer je een bestelling wilt plaatsen om een account aan te maken. Jouw gegevens worden onthouden en bij je volgende bestelling meteen ingevuld. Je hebt hierdoor ook een handig overzicht van je bestelgeschiedenis.

 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Hoe kan dit? 
Wat vervelend dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen! Helaas belanden mailtjes van nog weleens in je ongewenste mail/spambox. Had je daar al gekeken?

Wanneer de betaling is gelukt, kun je ervan uit gaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen en deze binnen 1 a 2 werkdagen wordt verzonden. Mocht dit niet het geval zijn, kun je natuurlijk altijd even contact opnemen via info@aboutdetails.nl. Dan kijken we het even voor je na!

Staat jouw vraag er niet tussen? Vul onderstaand formulier in en ik neem z.s.m. contact met je op.